woensdag 14 juli 2010

Eclips

Ik ben aan het werken aan deze site of het gemakkelijk gaat. Misschien vind ik dit wel mooier. Ik wil wel de vorige artikelen van mijn blog wel op deze site hebben dus misschien lees je een kopie dan is hij van mijn eigen vorige blog. Ik wil overstappen eigenlijk op blogger. Vorige was web-log. Nou hier komen dan de artikelen.

Vanaf 30 juni is in Nederland de film Eclips in de bioscoop gekomen. Ik zelf vind de serie Twilight helemaal geweldig. In mijn boeken kast staan alle boeken en ook alle dvd's die nu uit zijn. De serie dvd's wordt bijgevuld als er weer een nieuwe bijkomt. Ik ben nog van plan om naar de bioscoop te gaan, maar nu kan het niet heb het druk met school. Dus dat moet nog even wachten wat ik erg vind want als het aan mij lag was ik er al naar toe geweest.





Zijn jullie ook zo'n fan? En gaan jullie ook nog naar de bioscoop? Of ben je al geweest? Laat het me weten...

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish