woensdag 14 juli 2010

Lady Gaga style!


Ik ben erg onder de indruk van de style van Lady Gaga. Ze draagt hele apparte dingen wat je in het dagelijks leven niet kan dragen. Ook draagt ze dagelijkse dingen die echt mooi zijn. Als ik naar haar kleding kijk dan denk ik meteen 'Wauw, dat is cool!'. Ik vind de kleding van Lady Gaga echt kunst. Ik kijk ook met veel plezier naar haar foto's en haar videoclip. Mijn Ipod staat ook een groot gedeelte vol met haar muziek en haar videoclips. Ik plaats hier een paar foto's met haar kledingstyle! Enjoy!





Ik vind hoe ze hier de haren heeft erg mooi en leuk bedacht. Kijk die strik!


Dit is weer aan de ruigere kant. Ik vind dit wel wat hebben. Het is lekker appart. Haar eigen styl!


Dit heeft ook iets heel aparts.

Ik vind het haar kledingstyle echt helemaal geweldig! Ik kan hier uren naar kijken! Wat vinden jullie er van??

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish