dinsdag 27 juli 2010

Trista!

Zoals jullie misschien al hebben gelezen op Trista's site. Heeft Trista voor mij een Lay-out gemaakt. Toen ik het lieve berichtje op haar site zag staan dacht ik laat ik eens Trista in het zonnetje zetten hihi. Nou ten eerste Trista heel erg bedankt voor de mooie lay-out ik ben er erg blij mee. Ik zou het zelf nooit hebben kunnen maken. Zelf kijk ik ook iedere dag op jou site. Ik vind hem echt helemaal te gek. Sinds het begin van Divadivine heb ik je gevolgd, alle filmpjes gekeken en alle artikels gelezen. Ik vind je een hartstikke leuke, lieve en spontane meid. Ben je erg dankbaar dat je me hebt geholpen met mijn site op te bouwen en een begin te maken :P. Ik hoop dat femmenistas nog meer bezoekers gaat krijgen en nog meer succes. Als je nog nooit op haar site bent geweest moet je zeker even een kijkje nemen en een reactie achter laten. Dit is haar site:

http://www.femmenistas.com

Ik hoop dat jullie even een kijkje gaan nemen. Trista ik hoop dat je meer bezoekers krijgt. Ga zo door!. Erg bedankt en ik hoop dat we nog veel mailen :D

1 reacties:

Unknown zei

Geen dank meid :D!

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish