woensdag 6 juli 2011

De style van Nicki Minaj

Heey!

Ik ben erg fan van de muziek van Nicki Minaj. Ze kan echt goed rappen. De muziek van haar spreekt me echt aan. Zelf vind ik haar styl ook erg gaaf. Nicki heeft een eigen styl die niemand anders heeft. Zoals haar haarkleur/ haarkleuren. Ik vind dit erg gedurfd. Ik wilde jullie een paar foto's laten zien waar haar styl staat afgebeeld.




Haar haar vind ik hier zo vet. De verschillende kleuren die erin zitten vind ik erg mooi. De kleuren passen ook wel bij elkaar. Het jurkje zelf vind ik ook erg leuk.


Wow! Toen ik dit zag dacht ik echt 'Dit is cool!'.

Dit zijn 2 foto's van de styl van Nicki Minaj. Op de 2 foto's zie je dat haar styl erg verschillend is. Je weet niet wat je kan verwachten van Nicki. Dat vind ik nou zo stoer aan haar.
Wat vinden jullie nou van haar styl? Laat het me weten door een reactie te plaatsen

xoxo

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish