woensdag 6 juli 2011

Muziek op het moment!

Heey,

Ik hou erg veel van muziek. Dat is ook een van mijn hobby's. Ik luister het liefst elke dag muziek. Ik wil jullie een paar liedjes laten zien die ik op het moment heel vaak luister. Hier komen ze:

Op het moment ben ik erg fan van Simple Plan. Ik hou gewoon van hun muziek!


Ik ben altijd een grote fan geweest van Beyoncé. Ooit ga ik naar een concert van haar. Dat neem ik mezelf al bijna mijn hele leven voor. Dit liedje van haar vind ik echt weer geweldig.
De nieuw cd van Lady Gaga is amazing!!. Ik vind dit liedje op het moment het leukste liedje van haar cd. Ik vind het liedje 'Hair' ook erg leuk.

Dit zijn een paar liedjes die ik erg veel op het moment draai.
Laat even bij de reacties achter welke liedje jullie op het moment veel draaien of erg leuk vinden?

xoxo

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish