zondag 9 oktober 2011

Nieuwe Lay-out


Bron: www.weheartit.com

Na lang gepuzzeld te hebben is hij eindelijk klaar mijn nieuwe lay-out. Er ging al 2 dagen van alles mis. Ik dacht op een gegeven moment dat ik het moest opgeven, maar mij kennende doe ik dat niet zo snel. Het is me net eindelijk gelukt om hem te plaatsen. De nieuwe lay-out betekent een nieuwe start. Ja, je zit goed te denken. Ik begin weer met bloggen :D.
Ik heb het erg gemist en ik wilde graag weer beginnen. Ik weet dat het veel tijd gaat kosten, maar ik ga toch proberen om zoveel mogelijk te posten. Ik wil proberen om elke dag om 7 uur s'ochtends een artikel te posten. Ik heb al wat artikelen klaar staan dus jullie hebben nog wat te lezen. Ik hoop dat jullie de artikelen en de lay-out leuk vinden. Ik in ieder geval wel :D.

Laat me weten wat jullie ervan vinden.

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish