maandag 10 oktober 2011

You are flirting with danger when you buy high-heels


Bron: weheatit

Zoals jullie weten houdt volgens mij iedere meid wel van mooie schoenen. Is het niet een paar design hakken of gewone hakken dan zijn het wel een paar sneakers.
Zelf vind ik allebei wel iets hebben. Ik heb in mijn schoenencollectie heb ik van alles wat zoals hakken, uggs, sneakers, laarzen etc. Een van mijn bezigheden achter de computer is het rondsnuffelen naar leuke spulletjes. Vandaag was ik aan het rondsnuffelen tussen de pumps bij verschillende sites en winkels. Een paar schoenen kan er altijd wel bij vind ik :D. Ik laat jullie een paar pumps zien die ik erg mooi vind

Ik kwam deze schoenen tegen op de H&M online site. Ik vind ze erg leuk, maar te hoof voor mij denk ik. Ze kosten €29,95 en je hebt ze ook nog eens in het licht beige.
Deze schoenen zijn van Zalando. Meestal als ik opzoek ben naar schoenen kijk ik het eerste bij Zalando. Ze hebben daar zoveel keus uit verschillende soorten schoen. Pumps, laarzen, sleehak vanalles :D. Het merk van deze schoenen is Minna Parikka en kosten €209,95.


Ik hou van dit soort schoenen. Als ik een paar mocht uitzoeken zou ik zeker voor deze gaan. Ik vind het idee erg leuk en chique. Deze pumps zijn van de van Haren. Ze kosten €19,90. De prijs vind ik wel meevallen.



Een paar effen zwarten pumps zijn altijd wel goed. Ze zijn makkelijk te combineren met een leuk rokje of een leuk jurkje. Maar passen ook goed bij een spijkerbroek met een leuk truitje. Deze schoenen zijn erg neutraal. Deze schoenen zijn ook van de van Haren. Deze kosten €16,90

Ik heb vandaag lekker rondgesnuffeld tussen de pumps. Ik zou echt de hele dag naar online webshops kunnen kijken of  daar een nieuw paar schoenen of een nieuwe sjaal bij zit wat ik graag zou willen hebben.

Vinden jullie het ook zo leuk om rond te snuffelen tussen al die sites? Laat het me weten.




0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish