donderdag 13 oktober 2011

Lauren Conrad: LA Candy



LA Candy wat een heerlijke naam. Zoals jullie misschien al uit mijn vorige artikelen hebben opgemaakt is dat ik graag lees. Dus dit boek kan dus ook niet ontbreken.
Lauren Conrad van ik een top meid en is ook mijn grootste voorbeeld. In make-up, kledingstijl, haarstijl, schrijfstijl noem maar op. Ik kan de hele dag door foto's van haar bekijken hoe ze de haren heeft, gekleed is, en haar make-up natuurlijk. Toen ik hoorde dat ze boeken schreef moest ik ze als grote fan van haar de boeken in huis hebben. Ik heb zelf deel 1, maar er zijn nog 2 delen. Sweet Little Lies en Sugar and Spice. Die komen zeker nog bij mijn collectie. Voor mij zijn dat wel leuke cadeautjes voor sinterklaas en kerstmis:D.

LA Candy gaat over:
In Los Angeles draait alles om zien en gezien worden. De stad heeft alles: een bruisend nachtleven, hippe designerwinkels, mooie mannen... Jane Roberts en haar beste vriendin Scarlett, nog geen twee weken geleden verhuisd naar L.A., kunnen hun geluk niet op wanneer een tv-producer hen vraagt voor zijn nieuwe realityshow, L.A. Candy. Ja, natuurlijk doen ze mee! Een nieuw, chic appartement, gratis designerkleding, toegang tot exclusieve clubs en restaurants die ertoe doen... Wie wil dat niet?
Zodra de show van start gaat, lijken Jane en Scarlett in een achtbaan terecht te komen. Ze worden beroemd en ineens is iedereen in hen geïnteresseerd: oude vrienden,vage kennissen en knappe onbekenden. Het duurt echter niet lang voordat Jane zich realiseert dat in L.A. niets is wat het lijkt..



LA Candy bevat 378 pagina's. En kost in de boekhandel €14,95

Gaan jullie de boeken lezen? Of hebben jullie al de boeken gelezen? Laat het me weten.

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish