vrijdag 14 oktober 2011

Essence Vampire's love


Jaja het is weer zo ver. Essence heeft weer een nieuwe make-up collectie. De collecties van essence trekken mij altijd wel aan. Het zijn goed bedachten thema's. Achter deze collectie zit weer het idee van Twilight en Vampire Diaries. Volgens Essence kun je met deze producten je geheel in een vampier veranderen. Bloedrode lippen en een bleke huid. Deze collectie ligt vanaf november 2011 in de winkels. Ik ben benieuwd.



Dit is het oogschaduw palletje van de nieuwe collectie. In het oogschaduw palletje zitten zes kleuren. Je kunt met dit palletje alle kanten op. Ga je voor een rustige look of voor een heftige look. De keus is aan jou :D. Het palletje gaat €3,79 kosten.

Dit is blush gelee. Het is wat nieuws wat ik nog nooit heb gebruikt. Deze blush moet een mooie roze tint op je wangen beloven. Deze blush gaat €2,49 kosten.


En dit zijn de nagellakjes. De kleuren zien de erg mooi uit. Echt iets voor vampiers die donkere kleuren en met al die glittertjes. Deze nagellakjes gaan €1,79 kosten.

De lash power zal voor volume en verleidelijke wimpers geven. Deze poeder gaat €2,99 kosten

Dit is een mooie shimmer powder. Deze shimmer powder gaat €2,99 kosten.


De lipstain is verkrijgbaar in 2 verschillende kleuren zoals bijvoorbeeld een bloedrood. Deze lipstain gaat €1,99 kosten.


En ten slotte een parfum. Dit product verraste me echt. Het is een super idee om bij deze collectie een mysterieuze parfum te stoppen. Deze parfum gaat €6,99 kosten. 

Als deze collectie in november uitkomt zal ik zeker een kijkje gaan nemen in de winkel. De parfum en het oogschaduw palletje spreekt me erg aan.

Bron: www.girlscene.nl &  www.essence.nl

Wat vinden jullie van de collectie? Laat het me weten.

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish