zaterdag 15 oktober 2011

Outspoken Intense




Eerder had ik al geschreven over de eerste parfum van Fergie 'Outspoken'. 'Outspoken Intense' is haar nieuwe parfum. Zelf vind ik de vorige erg lekker en ben ik een erge fan van Fergie. Hij is te koop bij de Avon. Ik hou erg veel van parfum. Ik heb zelf ook erg veel parfum. Ik kan hier ook niet genoeg van hebben :D.


 Fergie wil met deze parfum de stormloop van adrenaline oproepen. Het is een intens uitgesproken fruitige bloemige parfum. De parfum bevat ster fruit, kumquat, bramen, passiebloem en sensuele muskus. Ik vind het flesje erg mooi met die kleuren en de vorm. De kleuren rood en zilver passen erg goed bij dit flesje. De naam van de parfum is ook goed bedacht.
De parfum is verkrijger in een flesje van 50 ml. De geur is al vanaf juli verkrijgbaar in Amerika. Wij in Nederland moeten met spanning wachten tot hij hier is in oktober. Ik ben benieuwd hoe deze zal ruiken en of ik deze bij mijn collectie parfums wil toevoegen :D. Ik vind de campagne video mooi gemaakt en goed bedacht. Het trekt in ieder geval mijn aandacht.


Wat vinden jullie van Fergie's parfums? Laat het me weten.

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish