zondag 16 oktober 2011

Liedje van de week!


Na een tijdje weggeweest te zijn, kreeg ik weer de kriebels om wat te posten. Dit artikel gaat over het liedje wat ik deze week het meeste heb geluisterd en nog steeds het meeste luister :D. Ik vind dit een te gek nummer waar ik me helemaal op kan uitleven en gek kan doen. Het liedje heet Jumpstart van These kids wear crowns. Hun album heet ook Jumpstart. Dat komt fijn overeen met het nieuwe album :D



De groep ziet er leuk uit. Ik vind de foto's ook erg leuk gemaakt en bedacht.Op de vlag staat hun naam in een mooi lettertype. Als je dan bij google hun bandnaam intypt dan krijg je een aantal plaatjes zoals de vlag eruit ziet. Het ziet er gaaf uit. Ik zou wel meer van ze willen horen :).

 

Hier is het liedje. Wat een lekker ritme zit erin. Ik vind het echt een super gaaf nummer. 

Wat vinden jullie van het nummer en van de band? Laat het me weten.


0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish