maandag 17 oktober 2011

Wimperextensions



Iedere vrouw droomt er wel van. Mooie volle, lange wimpers. Ik wel in ieder geval. Zo'n mooie wimpers dat je bijna geen mascara meer nodig hebt. Daar hebben ze nou wat voor uitgevonden;D.
Wimperextensions! Wimperextensions werken ongeveer het zelfde als haarextensions. De wimperextensions worden met een bindmiddel aan je wimpers vast gemaakt. Je kunt ze ook op bepaalde plekken in je wimpers aanbrengen. Bijvoorbeeld op plekken waar je wimpers dun of kort zijn. De wimperextensions blijven ongeveer 2 maanden zitten. De eerste behandeling voor een gehele wimperextensionset kan ongeveer €270,- kosten. Het wordt aangeraden om om de 2 tot 3 weken de wimpers bij te laten werken. Het bijwerken kan oplopen van €8,- tot €80,-. Dat ligt aan wat er allemaal bijgewerkt moet worden. Ik zal jullie een paar voor en na foto's laten zien.


Hier op deze foto zie je een heel groot verschil. Voor zie je dat de ogen niet zo erg opvallen. Na de behandeling knallen de ogen echt uit de foto :D.


Hier zie je precies hetzelfde als bij de vorige voor- en nafoto. De foto van voor valt het oog bijna niet op tegenover de wenkbrauwen. Bij de na foto knalt het oog er echt uit en van de wenkbrauw bijna in het niet.

Als ik het zo zie zou ik best wel wimpersextensions willen hebben. Als je ziet hoe voller, langer je wimpers worden. Je ogen trekken gewoon de aandacht. Als je naar de ogen kijkt dan zie je ook dat de wimpers een openere blik veroorzaken. Ik vind het geniaal :)

Zouden jullie van de wimperextension? Zouden jullie een behandeling doen? Laat het me weten.




3 reacties:

Silke zei

Ik zou wel een behandeling willen..... Als ik er het geld voor had

Anoniem zei

ik wil ze super graag maar ze zijn echt duur
meschien als ik spaar krijg ik ze want als je lange wimpers hebt ben je een stuk mooier je ogen vallen meer op

Anoniem zei

beter dat ik lange wimpers heb die dingen zijn korter als mijn eigen.

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish