dinsdag 18 oktober 2011

The Fashionland of Demi Lovato


Wat een rockchick is dat toch die Demi Lovato. Dat is mijn mening over haar. Ze heeft vorig jaar in grote zorgen gezeten. Voor de mensen die het niet weten zal ik het even vertellen.
Demi werd vorig jaar opgenomen in een kliniek wegens gezondheidsproblemen. Ze vermoedden dat ze boulimia en automutilatie is geweest.  Ze heeft gelukkig de behandelingen goed afgerond. In een intervieuw heeft ze verteld dat ze zichzelf sneed in haar pols. Dit verbergde ze met armbandjes. Maar even terug naar het onderwerp. Ze heeft verschillende stylen rock en classic. Ik vind het allemaal wel mooi.:D

 Op veel foto's wat ik tegenkwam van Demi kwam ik erachter dat ze veel zwart droeg. Ik zelf draag ook veel zwart en vindt het niet storend. Ook hier ziet ze eruit als een rockchick. Met dat korte zwarte broekje en dat spijker jasje. En ook nog eens die panterprint schoenen!
Toen kwam ik deze tegen. Bij deze outfit vind ik haar bril het vetst. De bril past echt bij haar. Zelf zou ik het bonte jasje niet dragen maar haar staat het wel. Ook hier heeft ze weer een kort broekje aan. En wow wat heeft ze een mooie bos haren waar we jalours op kunnen zijn.

Bij deze foto vind ik de panterpanty minder. Ik hou liever van een effen zwarte legging of panty. De sieraden vind ik wel weer ruig. En zoals ik al eerder zei: Demi houdt van zwart!. Op deze foto wordt het weer duidelijk. :D

De outfits van Demi Lovato vind ik erg leuk. Ik zelf hou er wel van van dat stoere. Elke outfit heeft ze wel leuk afgemaakt met mooie accessoires. Ik zeg petje af Demi ;D.

Bron foto's: www.weheartit.com

Wat vinden jullie van Demi en haar stijl? Laat het me weten.






0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish