woensdag 19 oktober 2011

Make-up wishlist

Altijd kom ik wel make-up of kleding tegen op internet of op straat die ik graag wil hebben. Als ik op andere blogs lees dan kom ik ook allemaal wishlisten tegen dus ik dacht laat ik maar ook eens een mijn wishlist aan jullie showen. Vandaag gaat mijn wishlist over make-up.



Als ik kijk naar shoplogs dan zal er altijd wel iets tussen zitten waar ik bij denk : 'Ooh dat moet ik hebben!' of ik denk alleen 'Hebben Hebben Hebben!'. De dollartekens komen dan in mijn ogen. Maar ja, je kan niet alles hebben. Daarom bestaat er dagdromen. Fantaseren over een hele grote stash, over dure merk oogschaduws, palleten, blushes noem maar op. Mooie kasten van Ikea vol met make-up, nagellak en verzorgingsspullen. Wie wil dat nou niet?

Aan mijn collectie wil ik graag de volgende spullen toevoegen. Als eerste de 88 shimmerpallet en de Too Faced Romantic pallet. Ook zou ik graag de Too Faced oogschaduwbasis en de Sleek lipbalm willen proberen.


Ooit in mijn Stash moet gewoon een Sleek pallet komen. Deze twee palletten vind ik het mooist. Het Sleek pallet Monaco en het Sleek pallet Curaçao.

Dit wordt dus even sparen voordat ik ze aan mijn stash kan toevoegen, want sommige producten zijn niet echt goedkoop. Het zijn natuurlijk ook leuke Sinterklaas of Kerstcadeautjes.

Wat zouden jullie nog voor een producten aan jullie Stash willen toevoegen? Laat het me weten.

1 reacties:

a happy girl zei

Dat Sleek pallet Monaco ziet er erg mooi uit! x

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish