zaterdag 12 november 2011

Belangrijke beslissing!



Heey sweethearts!

Ik heb weer even niets meer van me laten horen. Heel stom van mezelf, maar daar heb ik een goede reden voor. Ik zit in mijn eindexamenjaar en dat betekent heel veel leren en tijd in school steken. Laatste paar weken heb ik erg veel belangrijke toetsen gehad waardoor ik geen artikelen kon schrijven. Bloggen is voor mij een hobby dus ik wil dit blog echt niet verwaarlozen. Daarom heb ik een beslissing genomen. Ik ga op zoek naar een mede-blogster. Iemand waar ik dit blog ga delen. Met dit blog wil ik met zijn tweeën gaan beheren. In het volgende artikel komt er meer informatie over en als je interesse hebt kun je daar je aanmelden.:D

Bron: http://www.weheartit.com

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish