vrijdag 21 oktober 2011

Let's braid it!

Het is tegenwoordig een trend om te vlechten. Zelf vind ik vlechten in haren erg mooi. Ik oefen vaak hoe je moet invlechten en allerlei verschillende nieuwe vlechttechnieken. Je kan van alles met je haar doen. Van je pony invlechten tot een visgraatvlecht.
Vlechten is een mooie manier om je haar uit je gezicht te halen. Ik vlecht mijn haar regelmatig. Elke keer wat anders. Dan kies ik voor de visgraatvlecht en de andere keer een Franse vlecht. Zo kun je ook bijvoorbeeld een watervalvlecht van je pony maken, zodat je pony uit het gezicht is. Ik zal een paar foto's posten die verschillende vlechtstijlen laat zien.

Dit is een simpele manier om je pony uit je gezicht te halen. Dit is het makkelijkst en het snelst als je je pony met een vlechttechniek uit het gezicht wil halen. Dit doe ik zelf erg vaak. Het is handig en snel gedaan. En het ziet er ook nog eens leuk uit :D.

Hier zie je een visgraatvlecht. Het is niet de gemakkelijkste en snelste manier van vlechten, maar wel een hele mooie manier van vlechten. Het duurt even voordat je het doorhebt en hij klaar is, maar je hebt wel wat heel moois en aparts. Ik heb deze techniek wel eens geprobeerd en gedaan, maar je moet je er de tijd voornemen. Dat is niet altijd bij mij het geval 's morgens;P.

 Dit is op  het moment mijn favourite. Ik hou gewoon van deze vlecht. Hoe de vlecht in je haar overloopt, zo mooi. Het is niet makkelijke maar met de goede uitleg en tutorial lukt het wel. Eerst gebruikte ik een techniek bij deze vlecht maar die werkte niet voor mij. Toen ik verder ging zoeken vond ik een techniek die voor mij werkt. En het is bij deze oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Bron: www.weheartit.com

Hoe vinden jullie vlechten? Vlechten jullie zelf veel jullie je haren? Laat het me weten

1 reacties:

Sara zei

Ik geraak spijtig genoeg niet verder dan een normale en vissengraatvlecht :)
Zeker invlechten is een ramp bij mij!
Leuke blog heb je!

http://thoughtsanddresses.blogspot.com

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Volg me!

Follow beautypolish